Μήνυμα Καλωσόρισης

Go Top

Fb_likebox

Twitter_Fan_box

Like - - Follow

Αλλάξαμε Σιτε

Wednesday, February 6, 2013

Μια Μικρή Τιρκουάζ Πασαρέλα

Τα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη είναι μικρά, απλά και απέριττα, δε λες ότι μοιάζουν σε catwalk. Γιατί, λοιπόν, μερικές τα μπερδεύουν με πασαρέλα ποτέ μα ποτέ μα ποτέ δε θα καταλάβω.
Ντάξει, δέχομαι ότι παίρνεις το λεωφορείο για να πας κάπου - ραντεβού, βόλτα, δουλειά - αλλά σε παρακαλώ μην κάθεσαι απέναντί μου/δίπλα μου/κοντά μου ή αν αποφάσισες να μου διαταράξεις το οπτικό επίπεδο...να είσαι έτοιμη να γελάσω μαζί σου/να σε βγάλω φωτογραφία και να σε κοροϊδεύω στο twitter/να σε κάνω διάσημη.Όλα αυτά για το καλό σου τα κάνω, για να γίνεις εσύ καλύτερη - μη θυμώσεις μαζί μου!



Η αγαπημένη μου όμως κουκλίτσα στο λεωφορείο αυτή την περίοδο ήταν μία, και σαν αυτή καμία άλλη, μια μεγαλοκοπέλα. Εκεί γύρω στα 40, θα σας τη σχολιάσω από πάνω μέχρι κάτω.

Είχε κόκκινο κοντό κοντό παρτσακλό μαλλί, το κόκκινο εκείνο που μοιάζει λίγο σε μπορντό. Καρφάκι και μπροστά ήταν σαν  να της είχαν σιδερώσει προς τα πίσω το φρατζάκι της. 
Σκουλαρικάκι τιρκουάζ, σαν ακατέργαστη πέτρα ξέρετε - τεράστιο - που τελικά δεν ήταν απλά αυτό, ήταν και ένα κρεμαστό κομμάτι που κρυβόταν μέσα στο φουλαράκι.


Το φουλαράκι, τιρκουάζ προφανώς και αυτό...ραφή καλά, σεμεδάκι φουλαράκι φτιαγμένο σαν καουμπόης.αχ αχ....
Εντάξει μετά ήταν απλή, φορούσε δερμάτινο μαύρο μπουφάν, δερμάτινη μίνι φούστα από εκείνες τις κολλητές, opaque μαύρο καλσόν ΚΑΙ ξαφνικά βλέπω τη μπότα της, ψηλή μαύρη δερμάτινη. Κάπου ανάμεσα στο γόνατο και το τελείωμα της φούστας, χάθηκαν δυο πόδια. Καλά μετά όταν σηκώθηκε και είδα και το υπόλοιπο της φούστας, νομίζω δάκρυσα, είχε και ουρά, ξέρετε από εκείνες τις ουρές που έχουν οι νύφες και τις τραβάνε και τραγουδάνε από μέσα τους πομ πομ πορομ πομ πομ πορομ.

Και δεν ξεχνάμε, ήταν και βαμμένη.
Make up δύο στρώσεις (το πολλαπλάσιο του 2 στο άπειρο, για την ακρίβεια) διαφόρων αποχρώσεων.Ρουζ σε όλο το μάγουλο-ζυγωματικό, ένα σκούρο ροζ, μπορεί και μπορντό, μπορεί και το ίδιο μπορντό με το μαλλί. Και το τελειωτικό χτύπημα ήταν το ασορτί τιρκουάζ μολύβι με στρασάκια μέσα, μόνο στο κάτω βλέφαρο. Α! Όχι ήταν και το γκρι-καφέ κραγιόν.

Πραγματικά πιστεύω ότι το σκεφτόταν πολύ, ότι στο μυαλό της ήταν ένα καταπληκτικό συνολάκι - αλλά ας μου δείξει το περιοδικό που το είχε μέσα κι εγώ θα κόψω το μαλλί μου αγορέ.Τέλος.βζιουτ.

πεχλίτα*

ΥΓ. αναφέρομαι σε θηλυκό γένος στην αρχή, γιατί οι άντρες στο 90% των περιπτώσεων είναι σοβαροί.
comments

Powered By Ane